title
کد خبر: 222898
00
دیدار تاریخی ملکه الیزابت از آلمان در سال ۱۹۶۵ + عکس

به علت جنگ جهانی دوم بسیاری از رهبران کشورهای غربی تا چند سال حاضر به انجام سفر رسمی به آلمان نبودند.

ملکه بریتانیا برای اولین بار پس از جنگ جهانی دوم(پس از سفر روسای جمهور فرانسه و آمریکا) به آلمان سفر کرد. 

در این سفر که دولت فدرال تحت صدراعظمی لودویگ ارهارد هدایت می‌شد، تمام اعضای کابینه به نشانه آشتی پس از جنگ در فرودگاه به استقبال ملکه جوان رفتند.


مرتبط ها
ارسال نظر
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.