کد خبر: 222898
تاریخ انتشار: جمعه 18 شهريور 1401 - 17:59
به علت جنگ جهانی دوم بسیاری از رهبران کشورهای غربی تا چند سال حاضر به انجام سفر رسمی به آلمان نبودند.
ملکه بریتانیا برای اولین بار پس از جنگ جهانی دوم(پس از سفر روسای جمهور فرانسه و آمریکا) به آلمان سفر کرد.
در این سفر که دولت فدرال تحت صدراعظمی لودویگ ارهارد هدایت میشد، تمام اعضای کابینه به نشانه آشتی پس از جنگ در فرودگاه به استقبال ملکه جوان رفتند.



ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.